A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola első tanéve

Vámos Ágnes: A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola első tanéve. In: Iskolakultúra, (16) 3. pp. 77-89. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_03_077-089.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_03_077-089.pdf

Letöltés (697kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola működésének első tanévi tapasztalatait elemző tanulmány elsősorban az interkulturális és a tannyelvpedagógiai aspektusra tér ki. E témák azért érdemelnek figyelmet, mert a magyar közoktatásban nincs előzménye a kínai célnyelv alkalmazásának, a migrációval összefüggő pedagógiai feladatok ellátásának, a magyar mint idegen nyelv tanításnak a magyar és tannyelv informális célnyelvi kezelésének.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 77-89
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41296
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet