Vámos Ágnes: A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola első tanéve. In: Iskolakultúra, (16) 3. pp. 77-89. (2006)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_03_077-089.pdf Download (697kB) | Preview |
Abstract
A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola működésének első tanévi tapasztalatait elemző tanulmány elsősorban az interkulturális és a tannyelvpedagógiai aspektusra tér ki. E témák azért érdemelnek figyelmet, mert a magyar közoktatásban nincs előzménye a kínai célnyelv alkalmazásának, a migrációval összefüggő pedagógiai feladatok ellátásának, a magyar mint idegen nyelv tanításnak a magyar és tannyelv informális célnyelvi kezelésének.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 16 |
Number: | 3 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2006 |
Page Range: | pp. 77-89 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 09. 11:05 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41296 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |