A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola első tanéve

Vámos Ágnes: A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola első tanéve. In: Iskolakultúra, (16) 3. pp. 77-89. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_03_077-089.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_03_077-089.pdf

Download (697kB) | Preview

Abstract

A Magyar-Kínai Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola működésének első tanévi tapasztalatait elemző tanulmány elsősorban az interkulturális és a tannyelvpedagógiai aspektusra tér ki. E témák azért érdemelnek figyelmet, mert a magyar közoktatásban nincs előzménye a kínai célnyelv alkalmazásának, a migrációval összefüggő pedagógiai feladatok ellátásának, a magyar mint idegen nyelv tanításnak a magyar és tannyelv informális célnyelvi kezelésének.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 3
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 77-89
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41296

Actions (login required)

View Item View Item