A pszichológia mint középiskolai tantárgy tantervi koncepciói

Vlcskó Katalin: A pszichológia mint középiskolai tantárgy tantervi koncepciói. In: Iskolakultúra, (16) 10. pp. 140-144. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_10_140-144.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_10_140-144.pdf

Download (115kB) | Preview

Abstract

A cikk célja, hogy a pszichológia-tanítás tantervi szabályozásán keresztül bemutassa azokat az értékeket, képességeket, amelyek a középiskolásokkal megismertethetők lennének. Ismerteti a magyarországi szabályozás lehetőségeit, nehézségeit, esetleges ellentmondásait, és egy külföldi (egyesült államokbeli) példa segítségével próbál mintát nyújtani egy mélyebben átgondolt és kidolgozott tanterv jövőbeli készítéséhez.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 10
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 140-144
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41294

Actions (login required)

View Item View Item