Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben

Tison Hubert: Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben. In: Iskolakultúra, (16) 11. pp. 41-46. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_11_041-046.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_11_041-046.pdf

Download (105kB) | Preview

Abstract

A hidegháború miatt a közép-európai országok és népek történelmének tanítása hosszú ideig nehéz és tökéletlen volt. Pedig Magyarország megfelelő példa annak bemutatására, miként nyomták el a népeket, amelyeknek mégis volt bátorságuk újra és újra felkelni szabadságukért, végül 1989-ben nyerve el azt. Egy humánus és testvéri Európa létrehozatalához nélkülözhetetlen szomszéd országaink történelmének ismerete, különösen a közép-európai országoké.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 11
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 41-46
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41274

Actions (login required)

View Item View Item