Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben

Tison Hubert: Az 1956-os magyar forradalom a francia oktatásban és a történelem tankönyvekben. In: Iskolakultúra, (16) 11. pp. 41-46. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_11_041-046.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_11_041-046.pdf

Letöltés (105kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A hidegháború miatt a közép-európai országok és népek történelmének tanítása hosszú ideig nehéz és tökéletlen volt. Pedig Magyarország megfelelő példa annak bemutatására, miként nyomták el a népeket, amelyeknek mégis volt bátorságuk újra és újra felkelni szabadságukért, végül 1989-ben nyerve el azt. Egy humánus és testvéri Európa létrehozatalához nélkülözhetetlen szomszéd országaink történelmének ismerete, különösen a közép-európai országoké.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 41-46
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41274
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet