A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága

Munkácsy Katalin: A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága. In: Iskolakultúra, (16) 4. pp. 85-92. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_04_085-092.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_04_085-092.pdf

Download (106kB) | Preview

Abstract

Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől eltérő matematika tantervet alkalmazni?

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 4
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 85-92
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41228

Actions (login required)

View Item View Item