Munkácsy Katalin: A matematika-tanulás társadalmi meghatározottsága. In: Iskolakultúra, (16) 4. pp. 85-92. (2006)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_04_085-092.pdf Download (106kB) | Preview |
Abstract
Szükséges-e, hogy a kisebbségi oktatást végző iskolában a szokásos művészeti és más hasonló tantárgyak mellett a matematika tantárgy is tartalmazzon sajátos, kisebbségi tartalmakat? Nem kellene-e a kisebbségi gyerekek érdeklődéséhez, előképzettségéhez, igényeihez jobban alkalmazkodó, a többségitől eltérő matematika tantervet alkalmazni?
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
| Volume: | 16 |
| Number: | 4 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Date: | 2006 |
| Page Range: | pp. 85-92 |
| Date Deposited: | 2018. Jul. 09. 11:05 |
| Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41228 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |

