Pedagógushivatás – személyiségfejlesztés : pszichodráma a tanárképzésben és -továbbképzésben

Marlok Zsuzsa; Martos Tamás: Pedagógushivatás – személyiségfejlesztés : pszichodráma a tanárképzésben és -továbbképzésben. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 114-122. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_02_114-122.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_114-122.pdf

Letöltés (116kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel a képességgel nem rendelkeznek, és ezek vannak többségben.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 114-122
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41218
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet