Marlok Zsuzsa; Martos Tamás: Pedagógushivatás – személyiségfejlesztés : pszichodráma a tanárképzésben és -továbbképzésben. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 114-122. (2006)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_114-122.pdf Letöltés (116kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A tánctanulási folyamatok megértését csak interdiszciplinális módon lehet kezelni. Az uralkodó demonstráló-imitáló modell beválik azok között a gyerekek (és felnőttek) között, akik eleve jó mozgásfelfogó és -visszaadó képességgel rendelkeznek. Kimondottan kudarc viszont azoknak a körében, akik ezzel a képességgel nem rendelkeznek, és ezek vannak többségben.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 16 |
| Szám: | 2 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2006 |
| Oldalak: | pp. 114-122 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 09. 11:05 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41218 |
![]() |
Tétel nézet |

