Fóris Ágota: A terminológiai szemlélet a tankönyvek minőségi megítélésében. In: Iskolakultúra, (16) 5. pp. 79-88. (2006)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_05_079-088.pdf Download (144kB) | Preview |
Abstract
Az Oktatási Minisztérium honlapján olvashatók annak a tankönyvkutatásról készült vizsgálatnak az eredményei (Kojanitz, 2004a), amelynek következményeként a minisztérium az eddigi minőségi kritériumok szerinti pontozásos értékelés mellett analitikus vizsgálatok eredményét is figyelembe veszi a forgalomban levő tankönyvek értékelése során. A tankönyvanalízisnek nevezett módszer sok hasznos információt nyújt a tankönyvek megítéléséhez, azonban a kérdéskör teljessé tételéhez feltétlenül szükséges a szövegek tartalmi elemeinek hasonló, mérhető módszerekkel való elbírálása.
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 16 |
Number: | 5 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 2006 |
Page Range: | pp. 79-88 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 09. 11:05 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41162 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |