A terminológiai szemlélet a tankönyvek minőségi megítélésében

Fóris Ágota: A terminológiai szemlélet a tankönyvek minőségi megítélésében. In: Iskolakultúra, (16) 5. pp. 79-88. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_05_079-088.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_05_079-088.pdf

Download (144kB) | Preview

Abstract

Az Oktatási Minisztérium honlapján olvashatók annak a tankönyvkutatásról készült vizsgálatnak az eredményei (Kojanitz, 2004a), amelynek következményeként a minisztérium az eddigi minőségi kritériumok szerinti pontozásos értékelés mellett analitikus vizsgálatok eredményét is figyelembe veszi a forgalomban levő tankönyvek értékelése során. A tankönyvanalízisnek nevezett módszer sok hasznos információt nyújt a tankönyvek megítéléséhez, azonban a kérdéskör teljessé tételéhez feltétlenül szükséges a szövegek tartalmi elemeinek hasonló, mérhető módszerekkel való elbírálása.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 5
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 79-88
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41162

Actions (login required)

View Item View Item