A terminológiai szemlélet a tankönyvek minőségi megítélésében

Fóris Ágota: A terminológiai szemlélet a tankönyvek minőségi megítélésében. In: Iskolakultúra, (16) 5. pp. 79-88. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_05_079-088.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_05_079-088.pdf

Letöltés (144kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az Oktatási Minisztérium honlapján olvashatók annak a tankönyvkutatásról készült vizsgálatnak az eredményei (Kojanitz, 2004a), amelynek következményeként a minisztérium az eddigi minőségi kritériumok szerinti pontozásos értékelés mellett analitikus vizsgálatok eredményét is figyelembe veszi a forgalomban levő tankönyvek értékelése során. A tankönyvanalízisnek nevezett módszer sok hasznos információt nyújt a tankönyvek megítéléséhez, azonban a kérdéskör teljessé tételéhez feltétlenül szükséges a szövegek tartalmi elemeinek hasonló, mérhető módszerekkel való elbírálása.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 5
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 79-88
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41162
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet