Kereszttantervek, kompetenciák és a biológia tanítása

Franyó István: Kereszttantervek, kompetenciák és a biológia tanítása. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 17-25. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_02_017-025.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_017-025.pdf

Letöltés (111kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A biológia tantárgy tartalmi fejlesztése önmagában nem hozhat jelentős változást. Az adott iskola pedagógiai programjának szerves részeként viszont a tantárgy tanítása hatékony lehet nemcsak a tanulók tudásának bővítésében, hanem szomatikus, mentális, pszichés és szociális nevelésükben, a mindennapi élethez szükséges kompetenciák kialakításában is.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 17-25
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41158
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet