Franyó István: Kereszttantervek, kompetenciák és a biológia tanítása. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 17-25. (2006)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_017-025.pdf Letöltés (111kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A biológia tantárgy tartalmi fejlesztése önmagában nem hozhat jelentős változást. Az adott iskola pedagógiai programjának szerves részeként viszont a tantárgy tanítása hatékony lehet nemcsak a tanulók tudásának bővítésében, hanem szomatikus, mentális, pszichés és szociális nevelésükben, a mindennapi élethez szükséges kompetenciák kialakításában is.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 16 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2006 |
Oldalak: | pp. 17-25 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 09. 11:05 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41158 |
![]() |
Tétel nézet |