A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése

Csapó, Benő: A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése. Iskolakultúra, (16) 2. pp. 3-16. (2006)

[img] Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_003-016.pdf

Letöltés (136kB)

Absztrakt (kivonat)

A tudás általános felértékelődése és a tanulásnak az élet mind több területére való kiterjedése következtében az oktatáselmélet alapfogalmai folyamatosan új tartalommal gazdagodnak. Ilyen átértékelődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben az előzetes tudás fogalma, és új tartalmat kapott annak felmérése.

Mű típusa: Cikk, tanulmány, mű
Szerző:
Szerzők
Csapó, Benő
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Dátum: 2006
Kötet: 16
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Gyűjtemény: Folyóiratok
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2018. okt. 17. 15:46
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41141
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet