A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése

Csapó Benő: A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 3-16. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_02_003-016.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_003-016.pdf

Download (136kB) | Preview

Abstract

A tudás általános felértékelődése és a tanulásnak az élet mind több területére való kiterjedése következtében az oktatáselmélet alapfogalmai folyamatosan új tartalommal gazdagodnak. Ilyen átértékelődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben az előzetes tudás fogalma, és új tartalmat kapott annak felmérése.

Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 16
Number: 2
ISSN: 1215-5233
Date: 2006
Page Range: pp. 3-16
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 11:05
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41141

Actions (login required)

View Item View Item