A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése

Csapó Benő: A formális és nem-formális tanulás során szerzett tudás integrálása : az előzetes tudás felmérése és elismerése. In: Iskolakultúra, (16) 2. pp. 3-16. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_02_003-016.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_02_003-016.pdf

Letöltés (136kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tudás általános felértékelődése és a tanulásnak az élet mind több területére való kiterjedése következtében az oktatáselmélet alapfogalmai folyamatosan új tartalommal gazdagodnak. Ilyen átértékelődésen ment keresztül az utóbbi évtizedekben az előzetes tudás fogalma, és új tartalmat kapott annak felmérése.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41141
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet