Idegennyelv-tudás vagy idegennyelv-sejtés?

Budai László: Idegennyelv-tudás vagy idegennyelv-sejtés? In: Iskolakultúra, (16) 4. pp. 61-73. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_04_061-073.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_04_061-073.pdf

Letöltés (2MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Amivel az eredményesebb nyelvtudáshoz vezető utat le lehet rövidíteni, az a tudatosítás és a támaszkodás az anyanyelvre. Ez a két, időt, energiát és pénzt is megtakarító lehetőség közös tőről fakad: a tudatosítás feltételezi az anyanyelven szerzett nyelvi ismereteket, az anyanyelvbe való belelátás képességét; az anyanyelvre való támaszkodás pedig eleve tudatosságot tételez fel.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 61-73
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41136
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet