Budai László: Idegennyelv-tudás vagy idegennyelv-sejtés? In: Iskolakultúra, (16) 4. pp. 61-73. (2006)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_04_061-073.pdf Letöltés (2MB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Amivel az eredményesebb nyelvtudáshoz vezető utat le lehet rövidíteni, az a tudatosítás és a támaszkodás az anyanyelvre. Ez a két, időt, energiát és pénzt is megtakarító lehetőség közös tőről fakad: a tudatosítás feltételezi az anyanyelven szerzett nyelvi ismereteket, az anyanyelvbe való belelátás képességét; az anyanyelvre való támaszkodás pedig eleve tudatosságot tételez fel.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 16 |
| Szám: | 4 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2006 |
| Oldalak: | pp. 61-73 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 09. 11:05 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:07 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41136 |
![]() |
Tétel nézet |

