Wyndhamn Jan and Saljö Roger: A szöveges feladatok és a matematikai érvelés : mennyire képesek a gyerekek elsajátítani a szövegszerűen megfogalmazott valóság utalásait és jelentését. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 30-46. (1997)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_1997-12.pdf Download (886kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Iskolakultúra |
Volume: | 7 |
Number: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Date: | 1997 |
Page Range: | pp. 30-46 |
Date Deposited: | 2018. Jul. 09. 13:54 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:10 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41000 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |