A szöveges feladatok és a matematikai érvelés : mennyire képesek a gyerekek elsajátítani a szövegszerűen megfogalmazott valóság utalásait és jelentését

Wyndhamn Jan and Saljö Roger: A szöveges feladatok és a matematikai érvelés : mennyire képesek a gyerekek elsajátítani a szövegszerűen megfogalmazott valóság utalásait és jelentését. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 30-46. (1997)

[thumbnail of 7_EPA00011_iskolakultura_1997-12.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_1997-12.pdf

Download (886kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Iskolakultúra
Volume: 7
Number: 12
ISSN: 1215-5233
Date: 1997
Page Range: pp. 30-46
Date Deposited: 2018. Jul. 09. 13:54
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:10
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41000

Actions (login required)

View Item View Item