A szöveges feladatok és a matematikai érvelés : mennyire képesek a gyerekek elsajátítani a szövegszerűen megfogalmazott valóság utalásait és jelentését

Wyndhamn Jan; Saljö Roger: A szöveges feladatok és a matematikai érvelés : mennyire képesek a gyerekek elsajátítani a szövegszerűen megfogalmazott valóság utalásait és jelentését. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 30-46. (1997)

[thumbnail of 7_EPA00011_iskolakultura_1997-12.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_1997-12.pdf

Letöltés (886kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 7
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 1997
Oldalak: pp. 30-46
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 13:54
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:10
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41000
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet