Wyndhamn Jan; Saljö Roger: A szöveges feladatok és a matematikai érvelés : mennyire képesek a gyerekek elsajátítani a szövegszerűen megfogalmazott valóság utalásait és jelentését. In: Iskolakultúra, (7) 12. pp. 30-46. (1997)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_1997-12.pdf Letöltés (886kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 7 |
Szám: | 12 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 1997 |
Oldalak: | pp. 30-46 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 09. 13:54 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:10 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41000 |
Tétel nézet |