A reformpedagógiai irányzatok kialakulása : értelmezési szempontok

Nóbik Attila: A reformpedagógiai irányzatok kialakulása : értelmezési szempontok. In: Iskolakultúra, (11) 4. pp. 65-72. (2001)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2001_04_065-072.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2001_04_065-072.pdf

Letöltés (208kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 11
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2001
Oldalak: pp. 65-72
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 13:53
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/40131
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet