A Herbart-paradigma magyar neveléstani recepciója

Brezsnyánszky László: A Herbart-paradigma magyar neveléstani recepciója. In: Iskolakultúra, (12) 5. pp. 38-43. (2002)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2002_05_038-043.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2002_05_038-043.pdf

Letöltés (508kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 12
Szám: 5
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2002
Oldalak: pp. 38-43
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 13:53
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/39859
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet