A hozzáadottérték-modellek alkalmazása a tanulói teljesítménymérésben

Balázsi Ildikó: A hozzáadottérték-modellek alkalmazása a tanulói teljesítménymérésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (116) 1. pp. 3-23. (2016)

[thumbnail of mp_2016_001_003-023.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2016_001_003-023.pdf

Letöltés (669kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 116
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 3-23
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 19-22. és a lábjegyzetekben ; Abstract angol nyelven
Kulcsszavak: Teljesítménymérés - tanulóké
A feltöltés ideje: 2017. júl. 31. 08:56
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27409
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet