Az országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján

Tóth Edit: Az országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 2. pp. 115-138. (2015)

[thumbnail of mp_2015_002_115-138.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_002_115-138.pdf

Letöltés (479kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 115
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 115-138
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 135-137.
Kulcsszavak: Kompetenciamérés pedagógia hatása
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15130
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet