Pintér Henriett: A tudás reprezentációjának vizsgálata a solo taxonómia alkalmazásával. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 1. pp. 19-45. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_001_019-045.pdf Letöltés (669kB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Kötet: | 115 |
| Szám: | 1 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Nyelv: | magyar |
| Dátum: | 2015 |
| Oldalak: | pp. 19-45 |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 40-41. |
| Kulcsszavak: | Tudáselsajátítás, Pedagógiai modell, Pedagógiai értékelés |
| A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15032 |
![]() |
Tétel nézet |

