7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal

Kinyó László; Dancs Katinka: 7-12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (115) 2. pp. 93-113. (2015)

[thumbnail of mp_2015_002_093-113.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2015_002_093-113.pdf

Letöltés (985kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 115
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 93-113
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 110-112.
Kulcsszavak: Állampolgári ismeretek általános iskola felmérés, Pedagógiai mérés-értékelés, Pedagógiai kutatás módszer
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/15009
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet