Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (114) 2. pp. 67-89. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2014_002_6565_067-089.pdf Letöltés (492kB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
| Kötet: | 114 |
| Szám: | 2 |
| ISSN: | 0025-0260 |
| Nyelv: | magyar |
| Dátum: | 2014 |
| Oldalak: | pp. 67-89 |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 86-88. |
| Kulcsszavak: | Olvasási képesség kutatási beszámoló 2014, Szövegértés 6. és 8. évfolyam |
| A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14240 |
![]() |
Tétel nézet |

