A fogalmazásértékelés megbízhatósága két független bíráló értékítéletének elemzése alapján

Nagy Zsuzsanna: A fogalmazásértékelés megbízhatósága két független bíráló értékítéletének elemzése alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (113) 3. pp. 153-179. (2013)

[thumbnail of mp_2013_003_6556_153-179.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2013_003_6556_153-179.pdf

Letöltés (423kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 113
Szám: 3
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 153-179
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 174-178.
Kulcsszavak: Fogalmazásképesség pedagógiai értékelés elmélet
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14231
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet