R. Tóth Krisztina; Hódi Ágnes: Számítógépes és papír-ceruza teszteredmények összehasonlító vizsgálata az olvasás-szövegértés területén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (111) 4. pp. 313-332. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2011_004_6534_313-332.pdf Letöltés (958kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 111 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2011 |
Oldalak: | pp. 313-332 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 328-331. |
Kulcsszavak: | Neveléstudomány |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14209 |
Tétel nézet |