Az egyetemes neveléstörténet tág értelmezése

Kéri Katalin: Az egyetemes neveléstörténet tág értelmezése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (110) 3. pp. 265-276. (2010)

[thumbnail of mp_2010_003_6509_265-276.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2010_003_6509_265-276.pdf

Letöltés (229kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 110
Szám: 3
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 265-276
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 274-275. és a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Neveléstudomány
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14183
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet