Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon

Gönczy László: Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 169-185. (2009)

[thumbnail of mp_2009_002_6483_169-185.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_002_6483_169-185.pdf

Letöltés (297kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 109
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 169-185
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 182-184.
Kulcsszavak: Kodály-pedagógia Magyarország, Zenei nevelés magyar 20. sz.
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14156
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet