Gönczy László: Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 169-185. (2009)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_002_6483_169-185.pdf Download (297kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 109 |
Number: | 2 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2009 |
Page Range: | pp. 169-185 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 182-184. |
Uncontrolled Keywords: | Kodály-pedagógia Magyarország, Zenei nevelés magyar 20. sz. |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:36 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14156 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |