Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon

Gönczy László: Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 169-185. (2009)

[thumbnail of mp_2009_002_6483_169-185.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_002_6483_169-185.pdf

Download (297kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 109
Number: 2
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2009
Page Range: pp. 169-185
Additional Information: Bibliogr.: p. 182-184.
Uncontrolled Keywords: Kodály-pedagógia Magyarország, Zenei nevelés magyar 20. sz.
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:36
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14156

Actions (login required)

View Item View Item