Gönczy László: Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 2. pp. 169-185. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_002_6483_169-185.pdf Letöltés (297kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 109 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 169-185 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 182-184. |
Kulcsszavak: | Kodály-pedagógia Magyarország, Zenei nevelés magyar 20. sz. |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14156 |
![]() |
Tétel nézet |