A magyar neveléstudományi kommunikáció jellemzői (1997–2006) : összehasonlító tudományszociológiai elemzés, avagy kísérlet egy nemzetközi kutatás adaptációjára

Biró Zsuzsanna Hanna: A magyar neveléstudományi kommunikáció jellemzői (1997–2006) : összehasonlító tudományszociológiai elemzés, avagy kísérlet egy nemzetközi kutatás adaptációjára. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (109) 1. pp. 49-76. (2009)

[thumbnail of mp_2009_001_6478_049-076.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2009_001_6478_049-076.pdf

Letöltés (379kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 109
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 49-76
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 74-75.
Kulcsszavak: Neveléstudomány angol-francia összehasonlító vizsgálat 2000-es évek
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:36
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/14151
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet