Strauss Sidney; Beréndi Márta: A tanítás mint természetes kogníció. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 4. pp. 417-431. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_004_6329_417-431.pdf Letöltés (246kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 102 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2002 |
Oldalak: | pp. 417-431 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 429-430. |
Kulcsszavak: | Pedagógia elmélet |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:37 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:08 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13997 |
Tétel nézet |