Papp Gabriella: Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (102) 2. pp. 159-178. (2002)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2002_002_6316_159-178.pdf Letöltés (297kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 102 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 2002 |
Oldalak: | pp. 159-178 |
Megjegyzések: | Bibliogr.: p. 176-178. |
Kulcsszavak: | Hátrányos helyzet oktatásügy Magyarország 2000-es évek |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:36 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:08 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13984 |
![]() |
Tétel nézet |