Lüth Christoph and Pukánszky Béla: Emberi jogok, értelem, nevelés és egy posztmodern kritika - a német és a francia felvilágosodás koncepciói a francia forradalom hatósugarában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 1. pp. 63-83. (2001)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_001_6279_063-083.pdf Download (273kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 101 |
Number: | 1 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Date: | 2001 |
Page Range: | pp. 63-83 |
Additional Information: | Bibliogr.: p. 80-82. |
Uncontrolled Keywords: | Neveléstörténet Európa 18-20. sz., Emberi jogok Franciaország 18. sz., Oktatáshoz való jog |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:37 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:08 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13946 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |