Emberi jogok, értelem, nevelés és egy posztmodern kritika - a német és a francia felvilágosodás koncepciói a francia forradalom hatósugarában

Lüth Christoph; Pukánszky Béla: Emberi jogok, értelem, nevelés és egy posztmodern kritika - a német és a francia felvilágosodás koncepciói a francia forradalom hatósugarában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 1. pp. 63-83. (2001)

[thumbnail of mp_2001_001_6279_063-083.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_001_6279_063-083.pdf

Letöltés (273kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 101
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 2001
Oldalak: pp. 63-83
Megjegyzések: Bibliogr.: p. 80-82.
Kulcsszavak: Neveléstörténet Európa 18-20. sz., Emberi jogok Franciaország 18. sz., Oktatáshoz való jog
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:37
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13946
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet