Emberi jogok, értelem, nevelés és egy posztmodern kritika - a német és a francia felvilágosodás koncepciói a francia forradalom hatósugarában

Lüth Christoph and Pukánszky Béla: Emberi jogok, értelem, nevelés és egy posztmodern kritika - a német és a francia felvilágosodás koncepciói a francia forradalom hatósugarában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (101) 1. pp. 63-83. (2001)

[thumbnail of mp_2001_001_6279_063-083.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_2001_001_6279_063-083.pdf

Download (273kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 101
Number: 1
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 2001
Page Range: pp. 63-83
Additional Information: Bibliogr.: p. 80-82.
Uncontrolled Keywords: Neveléstörténet Európa 18-20. sz., Emberi jogok Franciaország 18. sz., Oktatáshoz való jog
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:37
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:08
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13946

Actions (login required)

View Item View Item