Két Ratio Educationis: kiteljesedés vagy hanyatlás?

Mészáros István: Két Ratio Educationis: kiteljesedés vagy hanyatlás? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 2. pp. 190-204. (1985)

[thumbnail of mp_1985_002_5759_190-204.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1985_002_5759_190-204.pdf

Letöltés (990kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 85
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1985
Oldalak: pp. 190-204
Kulcsszavak: Fináczy Ernő, Neveléstörténet felvilágosodás hatása 18-19. sz., Ratio Educationis, Neveléstörténet
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:33
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:14
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13358
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet