Két Ratio Educationis: kiteljesedés vagy hanyatlás?

Mészáros István: Két Ratio Educationis: kiteljesedés vagy hanyatlás? In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (85) 2. pp. 190-204. (1985)

[thumbnail of mp_1985_002_5759_190-204.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_1985_002_5759_190-204.pdf

Download (990kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 85
Number: 2
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Date: 1985
Page Range: pp. 190-204
Uncontrolled Keywords: Fináczy Ernő, Neveléstörténet felvilágosodás hatása 18-19. sz., Ratio Educationis, Neveléstörténet
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:33
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:14
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13358

Actions (login required)

View Item View Item