A tanítás-tanulási folyamat tervezésének komplex megközelítése

Nagy Sándor: A tanítás-tanulási folyamat tervezésének komplex megközelítése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (79) 4. pp. 377-386. (1979)

[thumbnail of mp_1979_004_5446_377-386.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1979_004_5446_377-386.pdf

Letöltés (756kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 79
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1979
Oldalak: pp. 377-386
Kulcsszavak: Tanulási folyamat, Tanulási módszer gyakorlatok, Neveléselmélet tematikus tervezés, Tanítás-tanulási folyamat
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13026
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet