Georges Snyders és a "nem közvetlenül irányító" nevelés elméletei

Baracs, Ágnes: Georges Snyders és a "nem közvetlenül irányító" nevelés elméletei. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (75) 3. pp. 357-363. (1975)

[img] Cikk, tanulmány, mű
mp_1975_003_5190_357-363.pdf

Download (784kB)
Item Type: Article
Heading title: Körkép
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Date: 1975
Volume: 75
Number: 3
Page Range: pp. 357-363
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Uncontrolled Keywords: Oktatás indirekt nevelés elmélet, Indirekt nevelés, Snyders, Georges
Additional Information: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12748

Actions (login required)

View Item View Item