Georges Snyders és a "nem közvetlenül irányító" nevelés elméletei

Baracs Ágnes: Georges Snyders és a "nem közvetlenül irányító" nevelés elméletei. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (75) 3. pp. 357-363. (1975)

[thumbnail of mp_1975_003_5190_357-363.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1975_003_5190_357-363.pdf

Letöltés (784kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 75
Szám: 3
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1975
Oldalak: pp. 357-363
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Oktatás indirekt nevelés elmélet, Indirekt nevelés, Snyders, Georges
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12748
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet