A relatív szolmizációs módszer hatása 3-8 éves gyermekek személyiségének formálásara

Kokas Klára: A relatív szolmizációs módszer hatása 3-8 éves gyermekek személyiségének formálásara. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (67) 1. pp. 63-76. (1967)

[thumbnail of mp_1967_001_4617_063-076.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1967_001_4617_063-076.pdf

Letöltés (7MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 67
Szám: 1
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1967
Oldalak: pp. 63-76
Kulcsszavak: Zeneoktatás módszer, Zenei nevelés, Relatív szolmizáció, Kodály-módszer
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:16
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12113
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet